کد خبر: 1029780
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش برف و باران طی امروز در ۱۷ استان اعلام کرد:‌بارش برف و باران تا دوشنبه آینده در کشور ادامه خواهد داشت.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، یزد، خراسان رضوی، شمال بوشهر و فارس بارش باران و بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های واقع در رشته کوه البرز و زاگرس و در مناطق جنوبی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا در غرب خلیج‌فارس، بوشهر، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان بارندگی گاهی رعدوبرق، در گیلان بارش باران ودر مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور و شمال شرق بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، زنجان، قم، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، فارس، بوشهر، اصفهان، غرب استان‌های کرمانشاه، کردستان، کرمان و روز یکشنبه به جز در سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارش پیش بینی شده است.

دوشنبه آینده در نوار شمالی، جنوب شرق و شرق کشور بارش پیش بینی شده است.

همچنین غرب دریای خزر تا روز یکشنبه آینده و روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه آینده خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار