کد خبر: 1029497
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
فرمانده حوزه بسیج ۱۲۷حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر گرمدره خبرداد
فرمانده حوزه ۱۲۷ قمر بنی هاشم (ع) شهر گفت: طرح «ایستگاه سلامت رایگان » که در قالب برنامه های هفته بسیج اجرایی می‌شود، در پایگاه های بسیج و با حضور نیرو‌های بسیجی برای مقابله با کرونا در شهر برگزار می شود.

پاسدار مصطفی پورقنبر از برگزاری متفاوت هفته بسیج امسال خبر داد و با اشاره به رویکردی تمام عیار برای مقابله با کرونا در هفته بسیج گفت: بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین شعاری است که برای هفته بسیج امسال انتخاب شده است؛ زیرا بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز همیشه امیدآفرین و در خدمت کردن به ملت و ایران و اسلام پیشرو بوده است.

پورقنبر اعلام برنامه‌های هفته بسیج در سال ۱۳۹۹ با بیان اینکه بسیج در طول عمر ۴۱ ساله خود در عرصه‌های گوناگون خطرات و بحران‌ها همیشه در صحنه بوده است، به شعار تعیین شده برای هفته بسیج امسال اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج معطوف به کنترل بیماری کرونا در کشور است.

وی با تأکید بر اینکه برای هرروز از هفته بسیج یک برنامه ویژه با عنوان رزمایش خدمت پیش بینی شده است، افزود: گشت‌های امنیت بسیج به صورت مستمر در شهر برقرار است، این مسئله با شدت و فراگیری بیشتر دنبال خواهد شد.

پورقنبر از افتتاح کارگاه کار آفرینی در هفته بسیج خبر داد و گفت : افتتاح کارگاه کار آفرینی در سوله ورزشی امام رضا علیه السلام حوزه از برنامه های هفته بسیج شهر گرمدره می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رزمایش خدمت معیشتی عنوان یکی دیگر از برنامه‌های امسال است که همچون گذشته طی آن کارت هدیه به افراد آسیب دیده کرونا ،ذبح گوسفند و پخت غذای گرم در قالب کمک‌های مؤمنانه میان مردم توزیع می‌گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار