کد خبر: 1029200
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی خبر داد
رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از استمرار حمایت‌های حقوقی و قضایی از ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان خراسان رضوی خبر داد.

غلامعلی صادقی، رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ اقتصادی دشمن، شهروندان ما را هدف گرفته و ایجاد مضیقه در حوزه اقتصاد و همچنین ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم از راهبردهای این جنگ بوده و این مسئله، وظیفه مسئولان را در شرایط کنونی برای خدمت‌رسانی مطلوب سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه توانمندسازی اقتصادی کشور در سال‌های اخیر و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در زمینه لزوم حمایت از تولید و صنعت گفت: مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در قالب شورای قضایی استان و در چهارچوب یک کار جمعی و با اعمال نظارت گسترده توسط جامعه اطلاعاتی، اداره کل بازرسی، اداره کل تعزیرات حکومتی، دادستانی عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی توانسته ضمن برخورد با مفاسد، از وقوع مشکلات متعدد در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی پیشگیری نماید.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی برنامه بازدید مسئولان قضایی از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی در سراسر استان را اثربخش دانست وبیان کرد: در سایه حضور مدیران دستگاه قضایی در واحدهای تولیدی مشکلات موجود از نزدیک بررسی و در جهت حل این مشکلات اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: بر این اساس طی 7 ماهه ابتدای سال جاری مشکل 160 واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان حل و از بیکاری تعداد قابل‌توجهی از نیروهای خدوم کار، پیشگیری به عمل آمده است.

صادقی یکی از برنامه‌های دادگستری استان در سال جاری را استمرار حمایت‌های حقوقی از واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و افزود: در بخش‌های مختلف ازجمله در حوزه معاونت قضایی دادگستری استان، معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان و معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اقدامات خوبی در این زمینه به انجام رسیده که جای تقدیر دارد.

وی برگزار جلسات متعدد با اصحاب تولید و صنعت را مفید ارزیابی نمود و گفت: با توجه به مطالعات میدانی، بخشنامه‌های خوبی نیز در این جهت تهیه و به حوزه‌های قضایی ابلاغ شده است.

گفتنی است علاوه بر تشکیل شعب ویژه رسیدگی‌کننده به مسائل مربوط به حوزه تولید و صنعت از مسئولان قضایی خواسته شده تا در شهرستان‌ها ضمن شناسایی موانع تولید بومی، در زمینه حمایت‌های حقوقی، ایجاد اشتغال و عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و پیشگیری از بیکاری نیروهای کار تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار