کد خبر: 1028637
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
رهبر انقلاب:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران است و دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا آن را در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج مراکز استان‌ها و اقشار بسیج قرائت کرد، به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است.

در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره کشوری، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکرد‌های ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود و حضور بسیج جلوه می‌کند. ایمان، و عزم، و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانایی‌ها و گره‌گشایی‌ها است و این‌ها خود نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آن‌ها را حفظ کرد و بر آن افزود.

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. موفق باشید ان‌شاءالله.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
بسیجیان جهان اسلام به فرمان ولی فقیه و نائب الامام، امام المسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی، اوامر، فرامین ومنویات ایشان را با گوش دل دریافت داشته و در عمل به منصه ظهور می گذارند.
بسیج یعنی حزب الله و حزب الله همان بسیج است.
حزب الله در سراسر جهان و در این کره خاکی همچون مویرگهائی گسترده شده که تا عمق جان و تشکیلات و سازمان دشمن اسلام و مسلمین رسوخ و نفوذ نموده و بقول سردار شهیدمان، سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، در آنجائی که آنها فکرش را هم نمی کنند، در بیخ گوش آنها حضور داریم.
لذا حزب الله در شرایط عادی بصورت "آتش به اختیار" عمل می نماید و در شرایط خاص، گوش بفرمان ولی فقیه و امام المسلمین، حضرت امام خامنه ای است.
کافی است ولی فقیه اشاره ای کند؛
بسیج یا همان حزب الله ؛ با نهایت اقتدار و با سازمان و تشکیلاتی پیچیده ، دمار از روزگار جهانخواران و قدرت طلبان و منافقین روزگار درآورد که برای همه نسل ها و زمان ها، درس عبرتی باشد و در تاریخ بشریت ثبت و ضبط شود .
ان شاألله
فانّ حزب الله هم الغالبون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار