کد خبر: 1028442
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا
دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری بازی‌های چهار گروه در حالی آغاز می‌شود که دیدار پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیش را می‌توان مهم‌ترین بازی امشب قلمداد کرد. البته نباید از اوضاع نابسامان بارسلونا هم به سادگی گذشت، هرچند که آن‌ها چهره متفاوتی از خود در اروپا نشان داده‌اند.
حامد قهرمانی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در گروه H، پاریسی‌ها در حالی میزبان رقیب آلمانی شگفتی‌ساز خود هستند که بازی رفت را ۲ بر یک باخته‌اند و حالا برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی ندارند. البته پاریسی‌ها کار سختی دارند، چراکه هم لایپزیش تیم با انگیزه‌ای است هم خودشان چندان اوضاع خوبی ندارند و در چند هفته گذشته حتی در لوشامپیونه هم با مشکل نتیجه‌گیری روبه‌رو بوده‌اند. در دیگر دیدار این گروه منچستریونایتد میزبان باشاک شهیر ترکیه است. یونایتد‌ها هم برای جبران شکست دور رفت به میدان می‌روند با این تفاوت که شاید شانس برتری آن‌ها بیشتر از پاری‌سن‌ژرمن باشد. در جدول این گروه منچستر و لایپزیش شش امتیازی هستند و پاری‌سن‌ژرمن و باشاک شهیر هم سه امتیازی.

شروع دور برگشت لیگ قهرمانان برای بارسلونایی که هیچ شباهتی به بارسای سال‌های قبل ندارد شاید سخت‌ترین شروع باشد. هرچند کاتالان‌ها در اروپا خوب نتیجه گرفته‌اند و با سه پیروزی صدرنشین گروه G هستند، اما شکست‌های آن‌ها در لالیگا باعث شده عملاً حریفان بدون ترس مقابل بارسا صف‌آرایی کنند و این کار را برای کومان و مردانش سخت می‌کند. بارسا امشب مهمان فرانس واروش است، رقیبی آسان که البته برای این بارسا ممکن است خطرناک باشد!

دیگر دیدار گروه هم بین یوونتوس و دیناموکیف برگزار می‌شود. در جدول این گروه بارسا ۹ امتیازی است و یووه با شش امتیاز دوم است. دیناموکیف و فرانتس واروش هم یک امتیازی هستند.

در گروه F سه تیم دورتموند، لاتزیو و کلوپ بورژ رقابت سختی با هم دارند. امشب دورتموند میزبان کلوپ بروژ است و لاتزیو به مصاف زنیت می‌رود، دیداری که باید دید سردار آزمون می‌تواند در آن برای زنیت بازی کند و گره‌گشا باشد یا اینکه باز هم غایب خواهد بود. در جدول این گروه دورتموند با شش امتیاز صدرنشین است، لاتزیو با پنج امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و کلوپ بروژ هم با چهار امتیاز در تعقیب این دو تیم است. زنیت یک امتیازی هم اگر می‌خواهد همچنان امیدوار به صعود باشد چاره‌ای جز پیروزی در دیدار امشب ندارد، در غیر این صورت وداعی زودهنگام با مسابقات خواهد داشت. در گروه E چلسی و سویا تقریباً صعود‌کننده هستند. دو تیم با هفت امتیاز در رده اول و دوم جدول ایستاده‌اند و کراسنودار و رن با یک امتیاز شانسی ندارند، مگر اینکه امشب به پیروزی دست پیدا کنند. امشب کراسنودار میزبان سویاست و رن از چلسی پذیرایی می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار