کد خبر: 1028242
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در ناوگان اتوبوسرانی گفت: امروز مناقصه جدیدی برای خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس دو کابین برگزار می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره آمار ابتلا به کرونا در شرکت‌های واحد اتوبوسرانی اظهارداشت: در حال حاضر و طی امروز در کل شرکت واحد اتوبوسرانی اعم از بخش عمومی و خصوصی، راننده، نیرو‌های ستاد یا تعمیرگاه ۱۰۰ نفر کرونا مثبت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کل مجموعه اتوبوسرانی اعم از بخش خصوصی، عمومی، ستادی و عملیاتی ۱۰ نفر به دلیل کرونا جان باخته‌اند.

ترفع درباره سرانجام خرید اتوبوس برای پایتخت گفت: امروز مناقصه جدیدی برای خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس دو کابین جهت تقویت خطوط اکسپرس یا تندرو داریم که این مسأله به غیر از خرید ۲۵۰ اتوبوسی است که اخیرا مدنظر قرار گرفته و امیدواریم این مناقصه برنده‌ای داشته باشد.

ترفع همچنین تأکید کرد: جهت رعایت‌گذاری در اتوبوس‌ها، شناور شدن ساعات کار ادارات ضروری است وقتی همه کارمندان و نیرو‌های سازمان‌ها سر ساعت ۷ بخواهند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و بعدازظهر با پایان ساعات کار ادارات در زمان مشخص سوار اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی شوند قطعا پیک مسافر ایجاد می‌شود که برای شکستن این پیک شناور شدن ساعت فعالیت ادارات پیشنهاد می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار