کد خبر: 1027855
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
شهردار شهر جدید سهند، نسبت به عدم پرداخت بیمه و حقوق کارگران این شهرداری واکنش نشان داد.

رشید وکیلی  اظهار داشت: تا زمانی که پیمانکاران مجموعه شهرداری سهند، تسویه و پرداختی‌هایی حقوق و بیمه‌ای کارگران تحت پوشش خود را ارائه ندهند، شهرداری نیز با آنها تسویه حساب مالی نخواهد کرد.

براساس گفته‌های وکیلی عدم پرداخت حق و حقوق و بیمه کارگران ناممکن هست، چرا که در صورت عدم پرداخت به‌خصوص در بخش پرداخت‌های بیمه‌ای، باید چندین برابر را به‌عنوان جریمه به نهادهای بیمه‌ای پرداخت کنند.

شهردار شهر جدید سهند در پاسخ به اینکه در جریان مشکلات کارگران اشاره شده قرار دارد، عنوان کرد: تا جایی که می‌دانم نزدیک به دو ماه و آن هم بخشی از حقوق که بین 3 تا 5 میلیون ریال می‌باشد، پرداخت نشده ولی بیمه و سایر موارد از سوی پیمانکار تامین و پرداخت می‌شود.

وی در عین حال از مکاتبه شهرداری سهند با اداره کار و پیمانکاران خبر داد و تاکید کرد: اگر کارگران از طریق اداره کار اقدام و رایی مبنی بر محق بودنشان ارائه دهند، شهرداری با پیمانکاران متخلف برخورد خواهد کرد.

به گفته وکیلی، پیمانکاران سال گذشته، حوزه تحت مدیریتش با کارگران تسویه کرده و بدهی ندارند و همانطور که اشاره شد بدهی‌های یاد شده مربوط به امسال و همین اواخر می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر