کد خبر: 1027454
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان:
احمد رضایی گفت: برنامه "شاهد و ناظر" در قالب فضاسازی محیطی با حوریت پیام شهدا به مسئولین در قبال بیت المال و اموال مردم دیده شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه "شاهد و ناظر" در قالب فضاسازی محیطی بر اساس وصیت امام(ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهدا خطاب به مسئولین تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: بالغ بر 5 طرح گرافیکی در 150 سازه بتونی و استند در فضای مجتمع اداری امیر کبیر، خیابان 22 بهمن همراه با تصاویر مربوط به جنگ که بخشی از آن مربوط به روز 25 آبان و تشییع شهدای اصفهان در سال 61 است در مورد وظایف مسئوولین در قبال بیت المال و اموال مردم آماده شده است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد:  طراحی و ایجاد نیزار، استیج با کیسه های شنی و کات استندهای شهدای غواص در محوطه روبروی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از دیگر محتوای محیطی این برنامه است که از 25 آبان تا یکم آذرماه مسئولین شهر در این فضا سخنرانی می کنند که پس از آن ویدئو سخنرانی آنها برای بهره برداری در فضای مجازی آماده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار