کد خبر: 1027296
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
فیلم سینمایی "روز‌های نارنجی" با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا در اکران آنلاین ٢٩ هزار و ۵۵۴ بلیت فروخت.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی روز‌های نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی، با گذشت ۳۰روز از اکران آنلاین، ۲۹هزار و ۵۵۴ بلیت در دو پلتفرم فروخت و به کار خود در اکران آنلاین پایان داد.

این فیلم به نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی روایتگر زندگی پر فراز و نشیب زنی میانسال به نام «آبان» است که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ‌های مرکبات شمال کشور است. این فیلم با حضور ستاره‏های، چون هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی و ژیلا شاهی به فروش ۵۹۱میلیون و ۸۰هزار تومان رسید.

روز‌های نارنجی برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ در جشنواره جهانی تورنتو به نمایش در آمده و نامزد بهترین فیلم بخش نگاه نو از سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر هم شده است. همچنین این فیلم سه جایزه بهترین فیلم با عنوان سینماگر بزرگ تازه‌وارد، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیپرشی را در جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم آلمان از آنِ خود کرده است. هدیه تهرانی، سوپر استار زن سینمای ایران، برای بازی در این فیلم مورد تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره قرار گرفت.

گفتنی است سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم ساز‌های ناکوک با بازی هنگامه قاضیانی، حامد کمیلی و غزل شاکری به کار خود ادامه می‏دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار