کد خبر: 1027249
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
قالیباف:
رئیس مجلس گفت: هر چند که از شکست ترامپ خوشحالیم، اما عمیقا باور داریم که زندگی و معیشت مردم را نمی‌توان و نباید به پیروی از شکست یا پیروزی کسی در کاخ سفید گره زد.
سرویس ساسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 آبان 99) مجلس گفت: انتخابات آمریکا و حوادث قبل و بعد از آن اتفاقی عبرت‌آموز بود. آمریکایی که سال‌ها مشکلات ساختاری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود را با قدرت رسانه‌ایش پنهان کرده بود، این روزها بدون روتوش در مقابل افکار عمومی جهان به نمایش گذاشته شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکای واقعی که در کنار قوت اقتصادی و نظامی خود درگیر شکاف‌های عمیق اجتماعی است، فاصله بسیار زیادی با آمریکای نمایشی دارد و تصویر واقعی امروز روند رو به افول آمریکا را در مقابل چشمان مستضعفان جهان به نمایش گذاشت و با شکسته شدن هیمنه ایجاد شده روند افولش را سرعت بخشید.

وی افزود: همان گونه که چند روز پیش برادر عزیزم سید حسن نصرالله گفت ما از شکست قاتل شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خوشحالیم و همه با چشمان خود دیدند کسی که در این دنیا ندای «أناَ رَبُّکُمْ الأعْلی» سر دهد، بر اساس سنت‌های الهی او در دنیا و آخرت خوار و خفیف می‌شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما نظام فاسد حاکم بر آمریکا را مقصر اصلی تصمیمات غلط آنها می‌دانیم و تنها خون‌بهای آنها را اخراج سربازان آمریکایی از منطقه می‌دانیم. ولی از کوچکی و زبونی صادرکننده فرمان آن جنایت بزرگ هم شادمان می‌شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر هر چند که از شکست ترامپ خوشحالیم، اما عمیقا باور داریم که زندگی و معیشت مردم را نمی‌توان و نباید به پیروی از شکست یا پیروزی کسی در کاخ سفید گره زد. این تصمیمات ماست که مستقل از این رفتن‌ها و آمدن‌ها پایه‌های اصلی اقتصاد ما را می‌سازد. قدرت ما را در این عرصه مشخص می‌کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار