کد خبر: 1026942
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم کاهش قیمت مسکن با کاهش نرخ ارز گفت: برخی جریانات سودجو برای کاهش قیمت مسکن سرسختی نشان می‌دهند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد اسلامی، در پاسخ به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و پیش‌بینی در مورد قیمت آن در کشور اظهار داشت: بازار کشور ما متاثر از تهاجم جنگ اقتصادی بی دلیل شاهد افزایش قیمت ارز بود و در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت ارز بودیم، اما برخی جریانات سودجو در این زمینه سرسختی نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه همانطور که بی‌دلیل قیمت ارز و به طبع آن قیمت مسکن افزایش پیدا کرده، با کاهش قیمت دلار قیمت مسکن نیز باید کاهش پیدا کند، افزود: قیمت مسکن باید کاهش پیدا کند چراکه تحولات در قیمت ارز باعث شد تا معاملات و معادلات در تمامی حوزه‌ها به هم بریزد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد با کاهش قیمت ارز، قیمت مسکن به همان قیمت سابق باشد، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات ریاست جمهور نباید نهاده‌های تولیدی در گمرک بماند و بر همین اساس لازم است تا این قطعات با سرعت به منظور رونق در بخش تولید از گمرک ترخیص شوند.


منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
اگر مردید کاری کنید که نه مسکن ونه هیچ چیز دیگر به دلار ربطی نداشته باشد. مگر اقتصاد ما ویا نیاز های ما جند درصدش به بیرون وابسته است که با بالا و پایین رفتن ان کل قیمت ها حتی تولیداتی که هیچ ربطی به دلار ندارد بالا و پایین بشود!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
علت اصلی نابسامانی های اخیر، دولت فخیمه بوده و حالا شما می فرمایید برخی جریانات سرسختی نشان می دهند! باید شما پاسخ دهید که چرا اجازه دادید وضع به اینجا بکشد؟ معلوم است که عده اندکی سودجو که به بهانه کاهش ارزش نقدینگی اشان به سمت مسکن هجوم بردند حالا اجازه نمی دهند قیمت روند نزولی داشته باشد. وقتی مسکن مهر را مزخرف خواندند و رئیس جمهور هم به به و چهچه کرد باید به فکر این روزها می بودید. اما دیگر خیلی دیر است آقای وزیر! سیمان ۵ هزار تومانی را به ۴۲ هزار تومان رساندید و توقع افت قیمت مسکن دارید؟ پس لطفا شعار ندهید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار