کد خبر: 1026495
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
وکلای سابق فدراسیون فوتبال در شکایت از ویلموتس تغییر کردند و این فدراسیون با تیم حقوقی جدیدی شکایت از رای فیفا به نفع مربی بلژیکی را دنبال می‌کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: فیفا بعد از چندین ماه، بالاخره مبانی حکم محکومیت فدراسیون فوتبال به علت شکایت مارک ویلموتس را به این فدراسیون ارسال کرد که براساس این حکم، فدراسیون محکوم به پرداخت غرامت ۶ میلیون یورویی به سرمربی سابق تیم ملی شده است.

از زمان اعلام حکم تا صدور مبانی آن، فدراسیون فوتبال با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان حقوقی در نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، بازرسی کل کشور، مشاوران حقوقی بین الملل و همچنین سایر نهاد‌های ذی‌ربط در صدد اعتراض به حکم صادره در دادگاه داوری ورزش (CAS) بوده تا این رای را کاهش و از حکم صادر شده تبرئه شود.

از طرفی، با ورود جدی این فدراسیون به این پرونده برای کاهش غرامت، تیم حقوقی سابق این فدراسیون هم کنار رفته است. در واقع در ابتدا با کناره‌گیری لودویک دلشات، وکیل سوئیسی موافقت شد و سپس پرونده از اختیار تیم حقوقی متشکل رضا شاه‌منصوری و علی ملیح‌زاده خارج شده و از این دو به علت اشراف به فرآیند رسیدگی به پرونده مشاوره گرفته می‌شود.

در نتیجه در حال حاضر و از زمان صدور گراندز (مبانی) حکم، فدراسیون فوتبال ۲۱ روز (سه هفته) مهلت دارد تا درخواست تجدیدنظر خود را در CAS به ثبت برساند و پس از ثبت درخواست تجدیدنظر، فدراسیون می‌تواند از فرصت بیشتری استفاده کرده و ظرف ۱۰ روز متن کامل لایحه خود را به همراه ضمایم و مستندات به این دادگاه ارائه کند.

پس از این است که مشخص خواهد شد CAS رسیدگی به این پرونده را با سه داور یا یک داور به جریان خواهد انداخت که با توجه به شرایط پرونده، به احتمال زیاد پنل سه نفره تشکیل خواهد شد و در نتیجه به جز سرداور، فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس نیز هر کدام یک داور را معرفی می‌کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار