کد خبر: 1025946
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
رئیس پلیس راهور ناجا، از انتقال ۱۱۷ دستگاه خودرو به پارکینگ به دلیل اصرار بر سفر خبر داد و گفت: این طرح طی امروز و فردا با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار سید کمال هادیان فر، پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید میدانی از آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در راستای کاهش شیوع کرونا در کشور هنوز ادامه دارد و مأموران پلیس و دیگر عوامل به جدیت با خودرو‌های متخلف برخورد می‌کنند.

وی افزود: البته باید از شهروندان تشکر کرد که همکاری بی نظیر و خوبی با پلیس و دیگر عوامل در صحنه داشتند.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: بیش از ۱۱ هزار خودرو اعمال قانون شدند و ۱۳۶ هزار خودرو هم تذکر گرفتند. از مسیر‌های تعیین شده به شهر مبدأ برگشت داده شدند.

هادیان فر گفت: تعداد ۱۱۷ دستگاه خودرو بر عمل مجرمانه خود اصرار داشتند و می‌خواستند به هر نحو که شده به مسافرت خود ادامه دهند که پلیس مجبور به توقیف این خودرو‌ها شد و آن‌ها را به پارکینگ بفرستد.

وی خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ فردا ادامه دارد و افرادی که می‌خواهند از شهری به شهر دیگر بروند می‌بایست شنبه و یکشنبه را برای تردد خود انتخاب کنند. باز هم می‌گویم که جریمه‌ها و رصد خودرو‌ها فردا که روز پایانی طرح است، شدیدتر می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار