کد خبر: 1025923
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
شهردار کرج:
شهردار کرج در آیین بهره برداری از پل B۵ از مجموعه پل‌های شهدای حصارک که با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری همراه بود، با تاکید بر اینکه این پروژه در یکی از نقاط محروم شهر واقع شده است، گفت: روند سازندگی در شهر به ویژه در نقاط محروم با قدرت ادامه دارد.

علی کمالی زاده  اظهار کرد: اجرای این پروژه سال ۹۲ کلید خورد و ۱۱ شرکت در مناقصه شرکت کردند.

 وی اعتبار این پروژه را ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه چند سطحی شهدای حصارک برای شهر ارزش افزوده بالایی ایجاد کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

 شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه در ابتدا پروژه سه سطحی بود اما با مشکلاتی مواجه شدیم، گفت: وجود گالری مترو باعث شد پروژه به صورت چهار سطحی انجام شود.

 کمالی زاده اضافه کرد: با توجه به مشکلات بر سر راه پروژه اما با توانمندی مهندسان کشور و مجریان در شهرداری کرج این پروژه با موفقیت اجرا شد.

 وی با تاکید بر اینکه این پروژه در ورودی شهر کرج از سمت قزوین واقع شده است، گفت: اصلاح ورودی های شهر که مورد تاکید شورای محترم بود با اجرای این پروژه محقق شده است.

 شهردار کرج یکی از پیچیدگی های موجود را انجام عملیات عمرانی در شاهراه مواصلاتی (اتوبان کرج) اعلام کرد و گفت: این پروژه بدون حتی یک روز وقفه پیش رفته است.

 کمالی زاده در بخش دیگری با تاکید بر اینکه سه پل از مجموع شش پل این پروژه در دوره چهارم شورا به بهره برداری رسید، گفت: سه پل دیگر که در اجرا با مشکلات زیادی نیز مواجه بود در این دوره به بهره برداری رسید.

 وی با اشاره به انجام عملیات زیباسازی، نصب علائم ترافیکی، ایجاد فضای سبز و آسفالت پل، گفت: از شورای اسلامی شهر، معاونت های شهرداری و زیرمجموعه های مربوطه، سازمان های دخیل در اجرا، پیمانکار طرح و پلیس راه قدردانی می کنم.

 شهرداری کرج با تاکید بر اینکه این پروژه در یکی از نقاط محروم شهر واقع شده است، گفت: روند سازندگی در شهر به ویژه در نقاط محروم با قدرت ادامه دارد.

پروژه چندسطحی شهدای حصارک در پر ترددترین محور کشور اجرا شد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج نیز در این مراسم گفت: پروژه چندسطحی شهدای حصارک که دارای شش دستگاه پل است، در پر ترددترین محور مواصلاتی کشور اجرا شده است.

زارع اظهار کرد: ۷۰ درصد مراحل احداث این پروژه در زمان مدیریت مهندس کمالی زاده شهردار محترم کرج پیگیری و تکمیل شد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه دارای چند ویژگی خاص است، گفت: مجموعه پل های شهدای حصارک در پر ترددترین محور مواصلاتی کشور واقع شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج در بخش دیگری با تاکید بر اینکه پروژه از نظر فنی دارای پیچیدگی های بسیاری بود، گفت: در زمانی که کشور با مشکلات حاد اقتصادی به خصوص افزایش تورم مواجه است، این پروژه اجرا شد.

زارع با اشاره به اینکه پیچیدگی های فنی این پروژه نسبت به سایر پروژه های عمرانی شهر بیشتر بود، گفت: از شهردار و مجموعه های موثر در اجرا تشکر می کنم.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه بزرگ، گفت: خوشحالم که پروژه چند سطحی شهدای حصارک به سرانجام رسید و اهالی غرب استان از این پس برای تردد در شهر کرج با سهولت بیشتری حرکت می کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تاکید کرد: مشکلات حقوقی و مالی بر سر راه این پروژه بود که زمان بسیاری را به خود اختصاص داد اما با همکاری شورا و دستگاه های متولی به نتیجه رسید.

زارع در بخش دیگری به اهمیت فضای سبز این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: در کمتر از دو ماه چهار و نیم هکتار فضای سبز زیر پل ایجاد شد.

وی در پایان گفت: از تمامی همکارانم در شورا و شهرداری برای تحقق این طرح، قدردانی می کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار