کد خبر: 1025160
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری کلاهبردار تلفنی و کشف ۱۰ فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: این شیوه کلاهبرداری قدیمی است، ولی با عدم هوشیاری شهروندان رو به رو هستیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: پنجم تیرماه ۲ پرونده با موضوع کلاهبرداری در دادسرای ناحیه ۳۱ تهران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، کلاهبردار با تماس تلفنی با شاکیان، و اعلام این مطلب که بخاطر خوش حسابی برنده جایزه شده‌اید و آنان را به مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک راهنمایی و مبلغ ۳۰ میلیون تومان از حساب آنان برداشت کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دریافت کننده وجوه شناسایی و مشخص شد که پیش‌تر به جرم زورگیری سابقه کیفری دارد، بیان داشت: با هماهنگی بازپرس پرونده متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: با انتقال ارسلان به پلیس آگاهی وی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد، تا کنون ۱۰ فقره کلاهبرداری به همین شیوه با همدستی یکی از دوستانش به نام جمال مرتکب شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

وی گفت: هرچند این شیوه کلاهبرداری روشی قدیمی است، ولی عدم هوشیاری شهروندان شاهد بروز این شیوه از کلاهبرداری و مراجعه شهروندان به پلیس آگاهی هستیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار