کد خبر: 1024800
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج:
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و آلودگی های زیست محیطی، لایروبی مستمر دستی و مکانیزه کانال ها و انهار سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه امسال در آستانه فصل بارش ها و به منظور آمادگی و پیشگیری از بروز سیلاب در سطح شهر لایروبی انهار و رودخانه های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته شود، اظهار کرد: همه نقاط حادثه خیر که امکان طغیان یا آب گرفتگی دارند، شناسایی و مسیل ها، کانال ها و انهار قبل از آغاز بارش ها لایروبی شوند.

وی دلیل اصلی آبگرفتگی انهار واقع در داخل شهر را پسماندها، زباله ها و ظروف یکبار مصرف رها شده در محیط دانست و از شهروندان خواست با مدیریت صحیح زباله ها در مبدأ و انداختن آن در مخازن پسماند تعبیه شده در معابر، مدیریت شهری را یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد:  مردم برای حفظ بهداشت محیط از انداختن دستکش و ماسک‌های مصرف شده روی زمین خودداری کنند این اقدام مانع آبگرفتگی ۹۰ درصد جوی‌های معابر در زمان بارش‌های جوی می‌شود.

بزنی بیرانوند گفت: حفاظت از محیط زیست و سلامتی پاکبانان که ضامن سلامتی شهری هستند و در صف اول مقابله با کرونا ویروس فعالیت می کنند، ضروری است.

وی گفت: در این شرایط خاص همه باید به وظایف شهروندی خود عمل کنیم و سعی برآن داشته باشیم که محیط زندگی و شهری را تا حد امکان سالم نگه داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج به جلسه های رفع مشکلات نهر سیاه جوی نیز اشاره کرد و افزود: راهکارهای جلوگیری از هر گونه مشکلی در نهر فوق بررسی و مقرر شده اقدامات لازم از سوی دستگاه های مرتبط انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار