کد خبر: 1024792
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه به اقتصاد ایران نشان می‌دهد که افکار آمریکایی در اداره کشور و تحریم‌های آمریکا، دو لبه قیچی‌ ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور ماست.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در همایش بین‌المللی «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحوّلات آینده» که با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: افول آمریکا از چند لحاظ برای ملت ایران اهمیت دارد. آمریکا چه پیش و چه بعد از انقلاب، مانع بزرگ پیشرفت ما بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرف‌های نویی دارد که در تعار با فرهنگ غرب است، تصریح کرد: بنابراین مسئله افول آمریکا برای ما مسئله مهم اعتقادی است.

رضایی ادامه داد: در دویست سال اخیر که ار‌وپا و آمریکا به غرب آسیا آمده‌اند با همه کشورهای این منطقه مخصوصاً ایران از موضع ارباب نوکری و با برخی کشورها از موضع حیوانات برخورد کردند. تعبیر زشت ترامپ درباره دولت سعودی یکی از زشت‌ترین اتفاقاتی بود که رخ داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: نگاه به اقتصاد ایران نشان می‌دهد که افکار آمریکایی در اداره کشور و تحریم‌های آمریکا، دو لبه قیچی‌ ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور ماست.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار