کد خبر: 1023771
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی:
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: بزرگترین مجتمع دامپروری صنعتی با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در نیر و با تولید ۲۵۰ هزار تن شیر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد رضوانی‌فر در مراسم کلنگ‌زنی دامپروری صنعتی در نیر اظهار کرد: با توجه به قابلیت استان اردبیل در بخش کشاورزی و دامپروری مصمم شدیم تا این مجموعه تولیدی را در نیر با ظرفیت 6 هزار راس پرورش گله کلنگ‌زنی کنیم تا به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در این مجموعه امکانات نگهداری و حتی تامین خوراک مجموعه دامپروری صنعتی به شکل مدرن فراهم آید تا تولیدات کیفی را در این مجتمع شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را در احداث و راه‌اندازی این مجموعه یادآور شد و بیان کرد: تلاش می‌شود تا در یک سال آینده فاز اول این مجتمع احداث و به بهره‌برداری برسد.

رضوانی‌فر ظرفیت اشتغال این مجموعه را 160 تا 170 نفر به صورت مستقیم اعلام کرد و گفت: این مجتمع نوین دامپروری زمینه تولید 250 هزار تن شیر را با هدف تامین نیز واحدهای فرآوری به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: این مجموعه زمینه‌ساز شکل‌گیری چرخه تولید در بخش دامپروری خواهد بود و بیش از هر زمان دیگر شرایط مساعد به وجود می‌آورد تا دامپروری استان به شکل مدرن تقویت شود.

در این مراسم رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز گفت: به سرعت موانع سرمایه‌گذاری در این پروژه رفع و با صدور مجوزهای قانونی احداث این مجتمع بزرگ دامپروری شروع خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این شهرستان محروم تصریح کرد: برنامه‌های کارشناسی در راستای وسعه مناطق محروم در دستور کار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است.

وی ضرورت ایجاد فضای اشتغال را در استان محروم و کمتر توسعه یافته اردبیل در سایه راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی یادآور شد و افزود: اجرای طرح‌های اشتغالزایی در حداقل زمان ممکن عملیاتی می‌شود و استان اردبیل ظرفیت لازم برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها را در این حوزه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر