کد خبر: 1023433
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
معاون خدمات شهری شهرداری کرج:
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: تنها نیروهایی مجاز به تفکیک زباله هستند که لباس فرم مشخص دارند و به پیمانکار سنتی جمع آوری پسماندهای خشک تکلیف کرده ایم که با نظم و انضباط بیشتری اقدام به این کار نماید.

علی اصغر همتی افزود : بحث ازدیادِ چرخ دستی ها و  زباله گردها مسئله بغرنجی است که در همه شهرها وجود دارد و ما برای ساماندهی این موضوع تلاش کرده ایم.

وی در تشریح اقدامات سازمان در خصوص ساماندهی چرخ دستی ها و زباله گردها، عنوان کرد: به پیمانکار سنتی جمع آوری پسماندهای خشک تکلیف کرده ایم که با نظم و انضباط بیشتری اقدام به این کار نماید و به همین دلیل از ۱۶ مهر مقرر شده است که فقط نیروهایی مجاز به تفکیک زباله باشند که لباس فرم مشخص دارند. 

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: در کنار بحث پیمانکار سنتی باید اقدامات اساسی لازم در خصوص جمع آوری الکترونیکی پسماندهای خشک نیز انجام شود که دیگر مشاهده پدیده هایی مثل زباله گردی و کودکان کار در سطح شهر نباشیم.

همتی ادامه داد: خوشبتخانه مجموعه مدیریت شهری کرج در این زمینه اقدامات مطلوبی را در دست اجرا دارد که اجرای طرح کاپ از جمله این اقدامات به شمار می رود و امید است هر روز شاهد پیشروی این طرح در ابعاد مختلف باشیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار