کد خبر: 1023385
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
افزایش 2 برابری آمار مبتلایان
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تاکنون در مجموع یک هزار و 704 نفر کرونا مثبت در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 342 نفر از آنان بر اثر بیماری کووید 19 فوت کردند.

 اصغر تنومند اظهار داشت: هم‌اکنون در مجموع 130 نفر در بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد 15 نفر در بخش ای سی یو بستری هستند که حال 5 نفر از آنها وخیم است. 

وی افزود: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در این فصل از سال به دلیل ورود کارگران غیر بومی از دیگر شهرهای کشور  متاسفانه به عنوان یکی از نقاط مهم آسیب‌پذیری در مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌آید. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه  با تاکید بر اینکه سیر تعداد مبتلایان به کرونا در مراغه افزایشی است، گفت: در مقایسه با  شهریور ماه تعداد مبتلایان و فوتی به کرونا تقریباً دو برابر شده است.

 تنومند گفت: با گذر از دو پیک کرونا، پیش بینی‌ها از شیوع موج سوم در اوایل آبان ماه حکایت داشت، اما افزایش تردد‌ها و کاهش سطح رعایت مردم موجب وقوع زودهنگام پیک سوم این بیماری، در کشور و همچنین شهرستان‌ مراغه شده است.که متاسفانه باعث افزایش 2 برابری آمار مبتلایان و فوتی در شهرستان شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرزوهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
باسلام این تعدادآمارمبتلایان به بیماری کرونا یا امارفوتی ها درشعرمراغه واقعا تآسف آوراست
امابنده به عنوان شهروند مراغه شاکی ازاین موضوع هستم که چرا در روستاها کارگران پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خیلی معذرت می خواهم مانند گوسفند برپشت نیسان ها جمع می شوند.اگریکی ازآنها بیماری کرونا داشته باشد به همه منتل خواعد کرد درنتیجه یکی پس ازدیگری مبتلا شده و عاقبت منجر به فوت می شود.
خواهشم از شما خبرنگاران این است که آمارروستاهای دوره اطراف شهرستان مراغه را با بیمارهای خود شهرستان مراغه جمع بندی نکنندآبروی شهرستان مراغه برای شهروندش مهم است.لطفا به آن کارگران غیربومی هشدارجدی داده شود.باتشکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر