کد خبر: 1023201
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
شهادت هنر مردان خداست؛
جهادگر اصفهانی در حین انجام وظیفه جهادی، در نزدیکی شهر پل دختر به دلیل سانحۀ تصادف به هدف خود که شهادت بود رسید و در آستانه اربعین حسینی به دیدار ارباب شهیدش شتافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از خبرگزاری بسیج از اصفهان،جهادگر بسیجی اسفندیار نقدی،  در حین انجام وظیفه جهادی، در نزدیکی شهر پل دختر به دلیل سانحۀ تصادف به هدف خود که شهادت بود رسید وکه در اربعین حسینی به دیدار ارباب شهیدش شتافت.

باوجود حوادث و بلایای طبیعی که در ایران اسلامی اتفاق می افتد، گروه های جهادی به امداد رسانی و خدمت به آسیب دیدگان می شتابند که در این بین شهید جهادگر اسفندیار نقدی که اصالتا اهل سده لنجان استان اصفهان و متولد سال 1331 و یکی از اعضای گروه جهادی شهید ردانی پور اصفهان به شمار می رفت، از سال 1395 و پس از صدور حکم بازنشستگی هیچگاه از خدمت و جهاد بازنشسته نشد و به خدمت به محرومین و مستضعفین ایران اسلامی ادامه داد.

وی که بیش از 21 ماه سابقۀ جبهه و بیش از 700 روز سابقه اردوی جهادی در کارنامه  خود داشت و در آخرین اردوی جهادی که به واسطه بسته شدن مرزها و شرکت نکردن زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی، برگزار شد، در مسیر بازگشت از روستایی که عرصه جهادی بود به شهر پل دختر و پس از رساندن ناهار به نیروهای جهادی، خودرو آنان در نزدیکی شهر دچار سانحه شد و چشمانش دراربعین حسینی، نه به صحن و سرا، بلکه به چهرهء نورانی ارباب شهیدش منور شد.

خبرگزاری بسیج استان اصفهان این ضایعه را خدمت خانواده و دوستان جهادگر این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینماید.

خوش به سعادتش، راهش مداوم و یادش گرامی باد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر