کد خبر: 1022719
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: در هیچ جای دنیا مشاهده نشده است که یک لاین شریان اصلی با دیوار مسدود شود چراکه با این کار یک مشکل حل خواهد شد و چندین مشکل به وجود خواهد آمد.

عبدالله تقی پور  در پل توانیر و عباسی تبریز اظهار داشت: اجرای لوپ توانیر به پاسداران بدون لحاظ مشکلات بعدی در حال اجرا است که در صورت اتمام موجب ایجاد مشکل ترافیکی در محدوده خواهد شد که لازم است شهرداری نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کند.

وی با اشاره به پل روگذر عباسی گفت: مشکلات این پل در جلسه ارائه گزارش عمرانی شهرداری منطقه یک مطرح شد، گفت: امروز از وضعیت این پل بازدید داشتیم که مشاهده شد پل در زمینه عرشه و سازه با مشکل مواجه هست و دچار قوس در عرشه شده است که در این زمینه مقرر شد جلسه‌ای به زودی با حضور مشاور بهسازی پل برگزار شود تا مشکلات بررسی و به زودی حل شود.

این عضو کمیسیون عمران با اشاره به بازدید از لوپ خروجی توانیر به پاسداران گفت: در هیچ جای دنیا مشاهده نشده است که یک لاین شریان اصلی با دیوار مسدود شود چراکه با این کار یک مشکل حل خواهد شد و چندین مشکل به وجود خواهد آمد.

وی افزود: مشاور پروژه می‌توانست رمپ خروجی توانیر به پاسداران را به سمت شرق شیفت دهد و قوس و شعاع آن بزرگتر باشد تا مسیر در ورودی پل ولی امر به اتمام برسد اما چون حجم بزرگی از پروژه اجرا شده امروز امکان تغییر وجود ندارد.

تقی پور ادامه داد: بنابراین امروز می‌توان شیب لوپ را افزایش داد و با استفاده از کفپوش این لوپ قبل از رسیدن به توانیر تمام‌شود تا زایده به وجود آمده قبل از پل توانیر رفع شود اگر امروز این پروژه اصلاح نشود در آینده مشکل ساز خواهد بود و اجرای این پروژه با این وضعیت مورد قبول بنده به عنوان عضو شورا نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر