کد خبر: 1022186
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به استان اردبیل و بازدید از گذرگاه مرزی بیله‌سوار و دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان خبر داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به منطقه مرزی ایران و آذربایجان برای بررسی تحولات اخیر در منطقه قره‌باغ رفتند، این سفر در پی مناقشات اخیر بین آذربایجان و ارمنستان و تحولات رخ داده در این منطقه رخ داد. طبق بازدید به عمل آمده متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرد و ما از منزل آسیب دیده و همچنین زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین بازدید کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه این بازدید هیات سه نفره کمیسیون امنیت ملی به ریاست شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون و بنده به عنوان سخنگو و آقای آقازاده رییس کمیته دفاعی کمیسیون وارد استان اردبیل شدیم و از گذرگاه مرزی بیله‌سوار بازدید کرده و دیداری با آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در این استان داشتیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری این‌که حضور هیات کمیسیون امنیت ملی در استان اردبیل در ادامه بازدید از مناطق مرزی صورت گرفت، اظهار کرد: ما از پایانه بیله‌سوار بازدید کردیم که آقای جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد هم حضور داشت، شرایط بیله‌سوار عادی است و ترددها همچون چند ماه گذشته در جریان است.

عمویی افزود: در دیدار با آیت‌الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل از وضعیت منطقه مطلع شدیم ایشان از شخصیت‌های ارزشمند استان هستند و نسبت به مسائل منطقه اشراف خوبی دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حضور هیاتی از این کمیسیون در جلسه شورای تامین استان اردبیل اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و سیاسی استان به ارائه اطلاعات و نظرات خود درباره تحولات مرتبط با درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداختند جلسه‌ای که در آن آقای نیک‌زاد نایب رییس مجلس، عباس‌زاده مشکینی نماینده مشکین‌شهر و حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار