کد خبر: 1022033
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
رئیس شورای اسلامی شهر کرج :
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز توان و اقتدار پلیس بسیار بیشتر از گذشته شده است و با به روز کردن مأموریت‌های خود توانسته میزان رضایتمندی مردم را بیشتر کند.

اکبر سلیم نژاد با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و سبزقامتان عرصه نظم و امنیت، اظهارداشت: خوشبختانه کشور ما به خاطر جان فشانی هایی که توسط نیروهای نظامی و انتظامی صورت می گیرد، از امنیت خوبی برخوردار است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ریشه و پایه ایجاد، بسط و گسترش توسعه شهری؛ امنیت، نظم و قانون مداری است و اگر امنیت اجتماعی نباشد، هیچ برنامه و هدفی زمینه توسعه پیدا نخواهد کرد.

سلیم نژاد با اشاره به اینکه تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه می‌شود، افزود: مدیریت شهری و نیروی انتظامی دو سازمان خدمت رسان و مردمی هستند که تعامل خوب بین این دو می‌تواند موجب جلب رضایت شهروندان و بهبود روند خدمات شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: امروز پلیس جامعه محور و پلیسی که پیشگیری اجتماعی را تقدم بر اقدامات انتظامی می‌داند توانسته با همین ظرفیت پیشرفت‌های خوبی را داشته باشد.

وی یادآور شد: مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت ارایه‌ خدمات بهتر و شایسته‌تر به شهروندان آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است و امیدواریم در سایه تعامل و همفکری این دو دستگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند می‌توانیم موجبات توسعه، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.

سلیم نژاد با بیان اینکه در سایه همدلی و هم افزایی می‌توان امور مردم را بهتر پیش برد، افزود: برای هر اقدامی که در سایه آن منافع مردم رقم می‌خورد تلاش کرده و بهتر از گذشته با نیروی انتظامی همراهی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه فرماندهان محترم و همه پرسنل خدوم و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده معزز شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روز افزون همه شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار