کد خبر: 1021717
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
فرمانده تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم آموزش و نشر معارف هشت سال دفاع مقدس توسط نیروهای پایور گفت: امروزه باید هر یک از کارکنان و حتی خانواده های شان به حدی از آگاهی و دانش در مورد دفاع مقدس دست یابند که بتوانند با تبادل دانش و بحث علمی فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهند که لزوم آن مطالعه و تحقیق هر چه بیشتر در موضوع دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی در مراسم تجلیل از فعالان چهلمین سالگرد دفاع مقدس این لشکر گفت: در راستای  پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی ها و کارهای مهمی انجام شده است که از جمله مهمترین آن ها به طرح لبیک می توان اشاره کرد.

وی همچنین تاکید کرد که اگر امروز ما موفقیتی می بینیم و عملکرد خوبی داشته ایم همه این ها را مدیون سلسله مراتب فرماندهی یگان ها و بخش های مختلف از جمله حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی هستیم.

امیر میرزایی با بیان اینکه اطلاع رسانی در مورد دفاع مقدس باید کاملا منطبق بر واقعیت و مبتنی بر مدارک باشد، تاکید کرد: ما هرگز نمی خواهیم مطلبی خلاف واقعیت بیان شود اما نباید هم از بیان مسائل ترس داشته باشیم و باید شجاعانه صحبت کنیم تا دین خود را نسبت به پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.

در ادامه این مراسم نیز تصاویر ضبط شده از  فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری و معاونین وی و فرماندهان نزاجا جهت توجیه و آگاهی پرسنل پایور از طرح "لبیک" و اقدامات انجام شده توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پخش شد.

 تجلیل از فعالان چهلمین سالگرد دفاع مقدس با ارائه الواح و جوایزی با حضور امیر سرتیپ دوم میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۱ حمزه سیدالشهدا و امیر سرتیپ دوم شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص پایان بخش این مراسم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر