کد خبر: 1021539
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
فرمانده کل سپاه در مجلس:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام دشمن را بیرون راند و رهبر عزیزمان او را فراری داد، گفت: «مقام معظم رهبری تمرکز جبهه دشمن را به هم ریخت و در سرزمین‌های مختلف قدرت آفرید.»
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: «امام توانست انسان‌هایی در تراز خود بسازد و به همه جهان این نظریه را نشان دهد که یک ملت فقط و فقط به دلیل شکست اعتقادات و باورهایش شکست می‌خورد، اگر ملتی ایمانش سست نشود و در اعتقادات شکست نخورد، در میدان عمل پیروز است. وی با بیان اینکه امام نشان داد هرگز از شوکت ظاهری امپراتوری‌ها نباید ترسید، افزود: «او انسان‌هایی ساخت که از اول بی‌محابا و بی اعتنا به امواج خروشان آن عبور کردند.»

امام دشمن را بیرون کرد، رهبری او را فراری داد

سردار سلامی گفت: «وقتی جنگ از سطح نیرو‌های مسلح به مردم تعمیم پیدا می‌کند، یعنی تمام زندگی، جنگ و تمام جنگ زندگی می‌شود و همه دوست دارند در محیط زندگی حاضر شوند، این راز شکست ناپذیری ما است. اتحاد امام و امت، وحدت، همدلی و دلدادگی و پیروی از رهبر رمز سعادت ما در طول تاریخ ۴۱ ساله بوده است.»
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امام امت هنری به خرج داد و تمرکز دشمن را بر قلب این سرزمین بیرون کرد، افزود: «جنگ تمام شد؛ فقط بعد نظامی جهانی جنگ خاتمه پیدا کرد، اما جنگ در اشکال دیگری ادامه یافت، در اینجا آغاز نقش‌آفرینی رهبر عزیز و عظیم‌الشأن‌مان نمایان می‌شود که پس از امام پرچم هدایت امت را بر دست گرفت.»

سردار سلامی با بیان اینکه امام دشمن را بیرون راند و رهبر عزیزمان او را فراری داد، اضافه کرد: «مقام معظم رهبری تمرکز جبهه دشمن را به هم ریخت و در سرزمین‌های مختلف قدرت آفرید. سطح قاعده قدرت انقلاب را گسترش داد و دشمن را وادار به گسترش بیش از حد کرد، هزینه‌های آن‌ها را بالا برد و امریکا را در ناکامی‌های سیاسی فرو برد و می‌بینید در سنجش قوس صعودی و نزولی قدرت، وضعیت ما نسبت به امریکا بعد از ۴۱ سال چگونه است.»

آرزو‌های سیاسی امریکا را به قبرستان سپردیم

فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: «امروز امریکایی که تلاش می‌کند ایران را منزوی کند خود منزوی شده است، او به تدریج نفوذ سیاسی خود را در منطقه و جهان از دست داد و در حاشیه تحولات سیاسی قرار گرفت. نتوانست هیچ پیروزی میدانی‌ای خلق کند، داعش را به صحنه آورد و فرصتی برای نفوذ انقلاب فراهم ساخت، اما با وجود این امریکا را در این میدان بزرگ ناکام کردیم. آرزو‌های سیاسی او را برای نوسازی سیاسی خاورمیانه به قبرستان سپردیم و امریکا خسته، فرسوده و ناتوان در حال عقب‌نشینی است». وی با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ در آستانه فروپاشی نیز خطرناک هستند، مطرح کرد: «نمی‌شد امریکا را به یکباره فرو پاشید، داستان رقابت برای فروپاشی به نقطه اوج زیبایی نزدیک شده است. ما در معرض یک تحریم اقتصادی بزرگ قرار گرفته‌ایم و امام این امت دوباره عظمت آفرید و در مقابل دشمن قد خم نکرد و مردم نیز حمایت کردند و دوباره در این جنگ که قلمرو جهانی دارد، قامت ملت ایران به برکت هدایت‌ها و اعتماد به نفس‌ها و امیدآفرینی‌های رهبرش بزرگ شد و قد برافراشت. این یکی از بزرگ‌ترین هنرنمایی‌های انقلاب و اسلام است که وقتی در عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع وارد می‌شود، قدرت می‌سازد. امروز ما به برکت شکستن باور‌ها قدرتمند هستیم، ملت ایران از اعتقادات خود پاسداری کرده است. بنابراین، ما دست تک تک مردم ایران را می‌بوسیم.»

امریکا به چرنوبیل خود نزدیک می‌شود

سردار سلامی یادآور شد: «ما نقاط ضعف دشمن را شناسایی کرده‌ایم و آن‌ها را می‌شناسیم. صدای پوکی استخوان آن‌ها را نیز می‌شنویم. از درون پوسیده‌اند هرچند ژست مهیبی به خود می‌گیرند. امریکا کشوری که به چرنوبیل خود نزدیک می‌شود و نمی‌تواند یک بیماری همه‌گیر را مدیریت کند. امروزه ۳۰ میلیون انسان گرسنه در امریکا توسط سیستم‌های خیریه تغذیه می‌شوند و این قیافه بزرگ‌ترین قدرت جهانی است که برای نجات از انزوا و عرض اندام سیاسی حکام رژیم‌های کوچک را با رژیم صهیونیستی آشتی می‌دهد تا نشان دهد امریکا هنوز هست و این تمام هیبت بزرگی است که می‌خواست همه جهان را در تصرف سیاسی خود درآورد.»

سردار سلامی یادآور شد: «به طور قطع نقش رهبری انقلاب اسلامی و حمایت‌های ملت و پیوند مبارک ضامن سعادت ماست، آنچه امروز به عنوان یک فرد کوچک از جامعه انتظار دارم این است که همه نهاد‌های حاکمیت به ویژه مجلس که طعم انقلاب می‌دهد، مردم به آن امید بسته‌اند، تراکم و فشرده عصاره این مردم است، پژواک کلام آنهاست، بازتاب‌دهنده درد‌ها و حلال مشکلات آنهاست، مجلس همه اختیارات ملت را در اختیار دارد و انتظار داریم شرایط را از لحاظ اقتصادی جنگی تلقی کنید.»

راه سعادت ما از درون تعامل با دشمن عبور نمی‌کند

فرمانده کل سپاه با یادآوری اینکه راه‌های نظامی بسته است و جنگ اساساً منتفی است، تصریح کرد که آن‌ها زاویه نفوذ اقتصادی و عملیات روانی را بازکرده‌اند، اینجا میدان جنگ و نقطه مرکزی تلاش ماست. بنابراین، باید متمرکز شویم و مانند یک قرارگاه عمل کنیم، برای شکست دادن دشمن در این جنگ اقتصادی، ظرفیت‌های عظیم کشورمان برای مقابله با دشمن کافی است.

فکر کنید هیچ کشوری جز ایران در جهان حضور ندارد، آن وقت چطور زندگی می‌کردیم؟ دشمن نه قادر و نه مایل است که مسائل ما را حل کند و هرگز راه سعادت ما از درون تعامل با دشمن عبور نمی‌کند و هیچ دشمنی برای سعادت دشمن خود اقدامی انجام نمی‌دهد. غیض امریکا دائمی و ماهیت آن استکباری است، اگر با او آشتی هم کنیم، ضربه می‌زند و ما را می‌شکند و اراده ما را از بین می‌برد، ما با اراده موفقیم. سردار سلامی افزود: «ملت ایران بداند تا ما اراده داریم و مصمم به ایستادگی باشیم، می‌ایستیم؛ هر ملتی تا زمانی که قد خم نکند، شکسته نمی‌شود؛ داستان سازش یک فریب سیاسی است، نباید همیشه از سوی قدرت‌های شیطانی، این فریب سیاسی عامل سست سازی اراده ملت هاست، نباید ملت ایران در جغرافیای فریب دشمن عمل کند.

محکم بایستید و خود را برای ایستادن آماده کنید، مردم ما هم آماده هستند، ما سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، نمی‌گوییم مشکلی وجود ندارد، اما قابل حل است. ما از اراده دشمن عبور می‌کنیم، این راه ماست، در نظام جهانی یا باید قوی بود یا ضعیف که ما اولی را انتخاب کردیم، بنابراین قدرت می‌سازیم، عزیز می‌مانیم، زیرا این تنها صفت شایسته ملت ایران است.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
درود بر شرف و شرافتت سردار بزرگ ما!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار