کد خبر: 1020917
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
سید کاظم احمد زاده پشت میکروفن رادیو اربعین
مهدی ساعی تهیه کننده با اعلام این خبر گفت: «به تو از دور سلام» مجله صبحگاهی است که با صدای سید کاظم احمدزاده تقدیم شنوندگان می‌شود.
سرويس فرهنگ وهنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی رادیو اربعین، وی با اشاره به انتخاب این گزینه گفت: با توجه به اینکه سید کاظم احمد زاده سالیان سال است که مجری بودند و اجرای برنامه در کربلا را بر عهده داشتند به نظرم گزینه خوبی در این زمینه هستند. چون توانستند این فضا را درک کنند و امسال خیلی از مردم که علاقه داشتند برای اولین بار به کربلا بروند از این سعادت بهره‌مند نشدند ایشان می‌تواند با فضا سازی مناسبی که توسط گفتارش انجام می‌شود، دل‌ها را روانه کربلا کند.
ساعی ادامه داد: سعی می‌کنیم در برنامه بیشتر به جنبه اجتماعی این موضوع بپردازیم، تحقیقی داشتیم در مورد بازیگرانی که در سال‌های گذشته در پیاده روی اربعین شرکت داشتند که هر روز یکی از آن‌ها میهمان برنامه خواهد بود.
وی تصریح کرد:شنبه خانم فریبا نادری بازیگر و هنرمند میهمان برنامه است و او از حس و حالش از زیارت برای شنوندگان رادیو اربعین صحبت خواهد کرد. رضا صادقی را هم به عنوان خواننده پاپ می‌شناسند، ولی رضا صادقی علاقه خاص و ویژه به آقا امام حسین (ع) دارد و نوحه و مرثیه‌هایی هم داشته، گفتگو با رضا صادقی از دیگر بخش‌های برنامه است.
ساعی با اشاره به بخش‌های دیگر برنامه، ادامه داد: فرزند شهید صیاد شیرازی از دیگر میهمان‌های این برنامه است که در مورد پدرش صحبت می‌کند. خانواده شهید مدافع حرم رضا کارگر برزی، شهروز حبیبی مداح آذری که سال‌های قبل زایر کربلا بودند، از دیگر میهمان‌ها می‌باشند. ارتباط با یکی از مراکز استان‌ها، و ستاد اربعین از دیگر بخش‌های این برنامه است.
ساعی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم، لحظات معنوی خوبی را بتوانیم برای شنوندگان رادیو اربعین رقم بزنیم و این اتفاق خوب که سعادت همیشگی هست، توسط خدمت برای امام حسین (ع) و (اهل بیت علیه السلام) برای همه اتفاق بیافتد.
«به تو از دور سلام» با هماهنگی شادی شیخ زاده از ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت روی آنتن رادیو اربعین، موج ۹۵/۵مگاهرتز شنیده می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار