کد خبر: 1020081
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از ۲۰۹۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جلال امینی اظهارکرد: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا توسط خودرو‌های شوتی به مدت ۷۲ ساعت در نیمه دوم شهریور ماه، با استفاده از امکانات و ظرفیت تمامی رده‌های انتظامی استان‌ها در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح بیش از ۹ میلیون انواع کالای قاچاق به همراه ۹۸۵ هزار و ۷۵۱ لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی کشف شد و ۱۷۳۴ متهم به قاچاق دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش ۲۰۹۸ یلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا ۹۲۲ دستگاه انواع خودرو توقیف شد و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس امینی در پایان ضمن تاکید بر عزم راسخ این پلیس در مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار