کد خبر: 1019403
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر مناطق کشور پرداخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز دوشنبه در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌هایی مانند مازندران، قزوین، البرز، تهران و بخش‌هایی از زاگرس مرکزی رگبار پراکنده همراه با وزش باد موقتی و رعد برق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا سه شنبه همین شرایط جوی برای مازندران، گیلان، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران صورت خواهد گرفت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه با توجه به نفوذ جریانات خنک در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما را پیش‌بینی می‌کنیم که در همین مدت دریای خزر نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: در ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال غرب کشور و همینطور زاگرس مرکزی رگبار باران پراکنده همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از امروز تا آخر هفته در بخش‌هایی از شمال شرق کشور و همینطور جنوب شرقی وزش باد شدید را انتظار داریم.

رفیعی در ادامه به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی تهران پرداخت و تاکید کرد: شرایط جوی تهران امروز با آسمانی صاف کاهش همراه با وزش باد است که فردا هم همین شرایط پیش‌بینی می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای تهران به ۳۰ درجه سانتگیراد می‌رسد که این مساله فردا به ۳۱ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت، همچین کمترین دمای تهران امروز در مهرآباد ۲۰ درجه سانتیگراد بود که فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار