کد خبر: 1017886
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
عوامل فیلم «خورشید» فردا ۱۵ شهریور ماه برای حضور در جشنواره بین المللی ونیز راهی ایتالیا می‌شوند تا در اولین نمایش این اثر در بخش مسابقه اصلی با مخاطبین و منتقدین به دیدن فیلم بنشینند.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين:  تست کرونا روح الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم «خورشید» که قرار بود همراه گروه عوامل و بازیگران در جشنواره ونیز حضور داشته باشد، متاسفانه مثبت بوده و همین موضوع مانع از سفر او شده است.

مجید مجیدی کارگردان «خورشید» با ابراز تاسف از این اتفاق گفت: ما تمام مراحل اداری برای دریافت ویزا را برای حضور روح الله زمانی و شمیلا شیرزاد بازیگران نوجوان فیلم انجام دادیم، اما متاسفانه پس از انجام تست، متوجه شدیم که روح الله دچار کرونا شده است و همین امر باعث شد که او نتواند همراه گروه باشد.

او تاکید کرد: حضور در جشنواره ونیز برای بازیگران نوجوان فیلم با توجه به شرایطی که داشتند اتفاق بسیار مهم و خوشحال کننده‌ای بود، اما مثبت بودن تست کرونا روح الله زمانی همه ما را ناراحت کرد.

مجید مجیدی، جواد عزتی، شمیلا شیرزاد، رامین کوشا و امیر بنان فردا صبح برای اولین نمایش «خورشید» روز ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) راهی جشنواره ونیز می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار