کد خبر: 1017807
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
فرمانده انتظامی استان از شناسایی کارگاه غیرمجاز تولید عطر تقلبی در شهر «گلستان» و کشف ۲ تن و۶۰۰ کیلوگرم عطر تقلبی خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار محسن خانچرلی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع عطر تقلبی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در «گلستان» بهارستان شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم عطر،۲۶۰ لیتر الکل تقلبی و ۱۵ هزار عدد ظروف بسته بندی را کشف کردند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص، متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند تا اقدام قانونی در این زمینه صورت گیرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار