کد خبر: 1017263
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
ورزش را تعطیل کنید پولش را به فوتبال بدهید
اعتراض چهره‌های ورزشی، مربیان، مدال‌آوران و قهرمانان ورزش کشور به قرارداد مارک ویلموتس و خسارت ۱۷۰ میلیاردی آن به کشور که حاصل سوءمدیریت حاکم بر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است همچنان ادامه دارد. جالب اینکه از بقیه قرارداد‌های منجر به شکایت هم اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد مانند ۳۲۵ هزار یورویی که بابت لکه‌دار شدن نام استراماچونی باید به او بپردازیم و این تنها بخشی از طلب چند میلیون یورویی استراماچونی است!
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در این خصوص می‌گوید: «سال‌هاست که ما، قهرمانان رشته‌های غیرفوتبالی از این تبعیض و پول‌هایی که در فوتبال هزینه می‌شود، رنج می‌بریم. قرارداد ویلموتس حرف و حدیث‌هایی دارد که خاطر مردم را مکدر کرده است. در این سال‌ها خیلی از مربیان خارجی پول‌های زیادی را به جیب زدند و از فوتبال ایران بردند، اما هیچ خروجی مثبتی نداشتند. همیشه افتخارآفرینی در رشته‌های دیگر بوده است و ما شاهد درخشش ورزشکاران در مسابقات المپیک، بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا بودیم. اگر یک‌سوم پول‌های فوتبال در رشته‌های دیگر خرج می‌شد، قطعاً دستاورد‌های ورزش ایران درخشان‌تر بود.»

حسین روحانی، مربی سابق تیم ملی کاراته هم با اشاره به بدقولی‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش نسبت به قهرمانان کشور و توجه صرف آن‌ها به فوتبال گفت: «دو سال است که مراسم تجلیل از قهرمانان در ایران برگزار نشده و هنوز پاداش زحمات آن‌ها در این دو سال داده نشده است. پیشنهاد می‌کنم که با این شرایط وزارت ورزش تمامی رشته‌های ورزشی را تعطیل کند و فقط به فوتبال پول بدهد. نمی‌شود که از اعتبار و افتخارات ورزش‌های دیگر استفاده کنیم و پول آن را به یک مربی خارجی در فوتبال بدهیم. این در حالی است که مسئولان ورزش کشور فقط از ورزشکاران سایر رشته‌ها انتظار دارند، وقتی هم مربی و قهرمانان ما در رشته‌های دیگر بعد از موفقیت و تلاش برای افتخارآفرینی حق خود را می‌خواهند، دوستان ناراحت می‌شوند و عنوان می‌کنند که ورزشکاران نباید برای افتخارآفرینی به دنبال مسائل مادی باشند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار