کد خبر: 1017127
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
داوطلبان اهدای خون در روز‌های تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: داوطلبان اهدای خون در تهران برای اهدای خون در روز‌های تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

سه مرکز سیار اهدای خون در کنار هشت مرکز ثابت، در روز‌های تاسوعا و عاشورا میزبان انسان‌هایی خواهند بود که نجات جان بیماران را در عاشقانه‌های زندگی خود گنجانده‌اند.

در روز شنبه هشتم شهریور، مصادف با تاسوعای حسینی، مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و مراکز سیار هیأت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا (س) دولت آباد شهرری و هیأت عزاداران مساجد غرب ابوذر در منطقه ۱۷، از ساعت ۱۷ الی ۲۴ بامداد، آماده خدمت به مردم مهربان و ایثارگر تهرانی هستند.

در روز یک شنبه نهم شهریور، مصادف با عاشورای حسینی، مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۷ صبح تا ۲۴، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ و مراکز سیار هیأت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا (س) دولت آباد شهرری و هیأت عزاداران شهرک امام رضا (ع) منطقه چیتگر از ساعت ۷ صبح الی ۱۶، چشم انتظار عاشوراییان نوعدوست در پایتخت خواهند بود.

پویش بزرگ نذر خون با هدف همراهی ارادتمندان به شعائر حسینی با فرهنگ انسانی و الهی اهدای خون از روز تاسوعا و به مدت چهل روز تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار