کد خبر: 1017038
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
پلیس راه راهنمایی و رانندگی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را در تعطیلات محرم اعلام کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: با توجه به تعطیلات پایان هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل‌نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور توسط پلیس راهور در محور‌های ذیل به اجرا در می‌آید.

۱. تردد موتورسیکلت

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵/ ۶/ ۹۹ تا ساعت ۶ روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/ ۶/ ۹۹ از محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. محور کرج ـ چالوس

الف. تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ‌های ۵ و ۶/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو روز‌های بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ‌های ۵ و ۶/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو بامداد روز‌های بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

پ. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه تاریخ ۷/ ۶/ ۹۹ از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران ـ شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه تاریخ ۸/ ۶/ ۹۹ از کرج و ابتدای آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران ـ شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

ث. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو روز‌های بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران ـ شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳. محور هراز

الف. تردد تمام تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب. تردد تمام کامیونها، کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تاریخ ۵/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ تا ساعت ۲ روز‌های بعد از محور هراز ممنوع است.

ث. تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۸، ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۸، ۹، و ۱۰/ ۶/ ۹۹ تا ساعت دو بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل‌نقلیه تمدید یا لغو محدودیت‌ها در محور‌های فوق توسط مأموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

۴. محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر و سمنان ـ قائم‌شهر

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹/ ۶/ ۹۹ از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

۵. محور آستارا ـ اردبیل و بالعکس

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۶ و ۹/ ۶/ ۹۹ در محور فوق ممنوع است.

۶-محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۶ و ۹/ ۶/ ۹۹ در محور فوق ممنوع است.

۷-محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم)

تردد تمام تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه تاریخ ۹/ ۶/ ۹۹ از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه تهران ـ ساوه ـ سلفچگان است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار