کد خبر: 1016433
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از افزایش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری نو به ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر خبر داد.

اکبر سلیم نژاد در آیین رونمایی و بهره برداری از 15 دستگاه اتوبوس شهری که با حضور شهروندان ، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین وی و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: تمایل داشتیم مردم بیشتر در این جمع حضور داشته باشند زیرا تمام خدمات ما برای برای خدمات رسانی به  مردم است.

وی افزود: از شهردار کرج برای انجام این گونه اقدامات تشکر می کنم اگر جسارت شهردار و مجموعه اش برای عقد قرارداد و اجرای امور نباشد شاهد به بار نشستن تلاش های شورای شهر نخواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: بر خلاف آنچه در بدو فعالیت شورای پنجم کرج عنوان می شد که این شورا توانایی چندانی ندارد اما این شورا توانست بسیاری از اقداماتی که ظرف 10 سال پیش از آن محقق نشده بود را اجرایی کند. تکمیل پروژه های عمرانی و بهره برداری از میلیاردها تومان طرح های خدماتی در کنار رویکردهای متفاوت ورزشی و فرهنگی چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت.

سلیم نژاد تاکید کرد: به طور مثال در طول سه سال گذشته در سه پارت تعداد 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی کرج افزوده شده است و با افزوده شدن 20 دستگاه دیگر در آینده ای نزدیک به 100 دستگاه خواهد رسید که در طول دوره گذشته شورا حتی یک دستگاه اتوبوس نیز بازسازی و خریداری نشده بود، امروز صرفه‌ جویی در زمان اولویت مردم است، افزایش خودروهای عمومی موجب علاقه‌مندی مردم به استفاده از اتوبوس‌ها خواهد شد.

تزریق اتوبوس های نو به ناوگان حمل و نقل عمومی به مرحله چهارم رسید

شهردار کلانشهر کرج نیز در این مراسم گفت : به همت شورای شهر و زحمات همکارانم در شهرداری شاهد رسیدن یازدهمین شنبه جهادی با عنوان شنبه های نو، اتفاق نو هستیم که در این شنبه توسعه ناوگان عمومی را شاهد بودیم.

علی کمالی زاده افزود: این چهارمین مرحله از تزریق اتوبوس های نو به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج است.

وی تاکید کرد: با دو مصوبه بسیار خوب شورا، این اقدامات صورت گرفته است که با تلاش زیاد شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.

شهردار کلانشهر کرج خاطرنشان کرد: تمامی این هزینه ها از محل اعتبارات شهرداری کرج صرف شده و در صورت دریافت ۶۰ میلیارد اوراق دولتی آن را نیز صرف خرید اتوبوس خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار