کد خبر: 1015965
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۱۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۱۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۰۲ هزار و ۵۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۹۳۹ هزار و ۸۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، ادامه داد: ۳۸۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، البرز، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان‌غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار