کد خبر: 1014304
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان و جنوب سمنان، وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محمد اصغری کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، در تشریح وضعیت جوی کشور در روز‌های آتی و امروز، اظهار داشت: امروز در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سواحل خزر، ارتفاعات تهران و ارتفاعات شمال سمنان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب در برخی نقاط غرب کشور، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب هرمزگان رگبار و رعد و برق پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس، همچنین دریای خزر، مواج است و از جمعه تا دوشنبه آینده دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

اصغری گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان و جنوب سمنان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از فردا تا دوشنبه هفته آینده، دما در نوار شمالی کشور ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه ۱۷ مرداد در سواحل خزر، ارتفاعات تهران، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از بعدازظهر جمعه تا دوشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات مرطوب جنوبی در شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

اصغری ادامه داد: روز شنبه ۱۸ مرداد بارش پراکنده در ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: در ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، جهت باد جنوب غربی و سرعت باد ۲۵ کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۲۲ درصد است.

اصغری ادامه داد: روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۲ درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا اردبیل و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار