کد خبر: 1013205
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو، ۲۰ هزار لیتر ضدیخ خودرو و ۲۰ هزار عدد فیلتر روغن خودرو احتکار شده در یک انباری خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ محمد جلینی، با اعلام خبر کشف اقلام مصرفی خودرو که احتکار شده بودند، در این رابطه اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر دپو ضدیخ، روغن موتور و فیلتر روغن در انباری در حوالی منظقه اتابک، شناسایی آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد قرار گرفت.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر داشت و در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری و همدستش شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، پنجم مرداد به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انباری ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو، ۲۰ هزار لیتر ضدیخ خودرو و ۲۰ هزار عدد فیلتر روغن خودرو احتکار شده را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار