کد خبر: 1012420
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
فرماندار اسلامشهر گفت:
مسعود مرسلپور از رشد غیرقابل توجیه مبتلایان به ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
بهاره عشقی صابر

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری اسلامشهر، با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها و افراد در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ استان کشور و در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند که استان تهران و شهرستان اسلامشهر هم در حال حاضر در وضعیت هشدار هستند.

 مرسلپور با اشاره به این که منحنی تعداد افراد بستری شده در بیمارستان اسلامشهر مساعد و مناسب نیست، افزود: با توجه به اینکه با یک ویروس مرموز در حال مقابله و مبارزه هستیم که برای مردم خیلی مشکل ساز شده، متاسفانه در سطح شهرستان اسلامشهر تعداد زیادی از مردم خیلی قائل به رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیستند.

 وی با بیان اینکه رشد مبتلایان به ویروس کرونا در اسلامشهر قابل توجیه نیست و پروتکل های بهداشتی به خوبی انجام نمی شود، تاکید کرد: مبارزه با کرونا و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در دستور کار تمام مسئولین و دستگاه‌های دولتی است، متأسفانه تاکنون نتوانستیم از لحاظ فرهنگی تلاش کنیم که در ذهن مردم متواتر شود که ویروس کرونا خطرناک است و سن، جنسیت، درجه و مقام نمی‌شناسد.

 فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه ادارات باید رودربایستی را کنار بگذارند، بیان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا همچون مصوبات شورای عالی امنیت ملی بوده و به تایید مقام معظم رهبری رسیده، حکم قانون را داشته و تا زمانی که لازم الاجرا است تخطی و سرپیچی از آن حکم جرم دارد و تمام محدودیت های گذشته تا ۱۰ روز آینده در شهرستان اسلامشهر اعمال می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر همه دستگاه‌ها پای کار نباشند وضعیت کنونی به بحران تبدیل می شود، گفت: وقتی بحران اتفاق افتاد شرایط فرق می‌کند، احتمال دارد در بحران اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اخلال ایجاد شود که بر اساس قانون هرگونه اخلال در نظم عمدی جامعه جرم بوده و مجازات و عواقب سنگینی به همراه دارد.

 فرماندار اسلامشهر با قدردانی از تلاش ها و ایثار گری های کادر درمانی خاطرنشان کرد: اگر ایثار، فداکاری و جان‌فشانی پرستاران و کادر درمانی نباشد قطعاً جامعه دچار مشکلات زیادی می شود و جدی گرفتن بیماری کووید ۱۹ بسیار اهمیت داشته و بهترین راه مقابله با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
اطلاع رسونیتون عالیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر