کد خبر: 1012034
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
فرماندار:
فرماندار هشترود با تاکید بر لزوم تلاش نهادهای مستقر در شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات امسال گفت: پارسال تنها ۳۰ درصد اعتبارات جذب شد.

امین امینیان  در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان هشترود افزود: مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن منطقه‌ای ۲۷۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: اعتبارات امسال بر اساس طرح های مستمر و تعمیر و تجهیز دستگاه های شهرستان، پروژه های اولویت دار و قابل بهره برداری و همچنین پروژه های نیمه تمام توزیع شده است.

امینیان با اشاره به شرایط ناشی از تحریم‌های اقتصادی از یکسو و بسته‌های حمایتی و جبران مصائب و خسارت‌های مالی دولت به واحدهای آسیب دیده از این بیماری، اظهار داشت: در سال جاری از حیث پروژه‌های عمرانی و دیگر طرح‌های اجرایی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال‌های گذشته سال سختی در پیش رو داریم. 

فرماندار هشترود افزود: متاسفانه امسال هم اعتبارات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه امسال ۹ پروژه اولویت دار برای شهرستان با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال تعریف شده است، گفت : احداث پست ۶۳ کیلو ولت پایاب سد سهند با ۲۵ میلیارد ریال , طرح آبرسانی نظرکهریزی با ۴۰ میلیارد ریال و اجرای چند طرح هادی و خیابان کشی برای شهرک صنعتی از مهمترین این طرح هاست.

شهرستان هشترود با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر