کد خبر: 1011135
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
اقدام احمقانه یک پدر چینی برای گرفتن چند عکس یادگاری با فرزندش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد که در این گزارش فیلم آن را مشاهده می کنید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: یکی از اشتباهاتی که برخی از والدین ناآگاه مرتکب آن می‌شوند قرار دادن فرزندان کم سن و سال خود در موقعیت‌های خطرناک برای ثبت عکس یادگاری با آن‌ها است. این والدین هرگز از موقعیت‌های خطرناکی که زندگی فرزندان آن‌ها را تهدید می‌کند آگاهی ندارند و به همین خاطر بدون کوچکترین واهمه‌ای دست به این اقدامات می‌زنند. غافل از آنکه تنها یک اشتباه کوچک می‌تواند بزرگترین حسرت زندگی آن‌ها را رقم بزند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام مشابه یک پدر چینی را به تصویر می‌کشد. این مرد که نامش مشخص نشده است برای ثبت عکس یادگاری فرزند خردسالش را در لبه یک صخره خطرناک قرار داد. در این اتفاق که در یک مکان گردشگری در جاده «هونگ جینگ» در منطقه فانگ شان در اطراف شهر پکن رخ داد این مرد به طرزی خطرناک پسرش را در پایین صخره قرار داد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد در حالی که دست‌های کودک را گرفته او را در پایین صخره برای گرفتن چند عکس یادگاری نگه می‌دارد. در این ویدئو این مرد در حالی که در همان موقعیت دستانش را تکان می‌دهد دیده می‌شود. این در حالی است که در این حالت پسر بزرگتر او چند عکس یادگاری از برادر و پدرش ثبت می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام این پدر ناآگاه را مورد انتقاد قرار دادند. پس از داغ شدن این ویدئو نیز مقامات محلی چین در خصوص تکرار اعمال مشابه و انجام چنین اقدامات خطرناکی به شهروندان هشدار دادند.
 
تعداد بازدید : 72
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار