کد خبر: 1010941
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: رضا جلیلی خشنود معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره تمدید تعطیلی‌های یک هفته‌ای شهر تهران، گفت: اگر در جلسات بعدی به نتیجه برسیم، ممکن است قرنطینه تا چند هفته دیگر نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم موج دوم را کنترل کنیم، زیرا این موج بسیار سنگین و همه گیر است. برای مثال در بیمارستان شهدای تجریش، تقریبا ۱۷۲ نفر از نیرو‌های داخلی ما از جمله خودم، درگیر این بیماری هستیم. امیدواریم با کمک و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی موج دوم را نیز رد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر با دو مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ICU و کادر درمان مواجه هستیم، اکثر افراد کادر درمان و یا خانواده‌شان به این بیماری مبتلا شده اند. البته طبق قول‌های داده شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بودجه کشور، امید بر جذب نیرو حتی به صورت موقت داریم.

خشنود گفت: انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها نهایت همکاری خودرا با ما داشته باشند تا بتوانیم موج دوم را پشت سر بگذاریم. این موج بسیار سنگین است و تعداد بیماران بد حال و تعداد مرگ و میر بسیار بیشتر خواهد بود؛ بنابراین انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها با انرژی و همدلی بیشتر در کنار ما باشند و به کادر درمان، چه از نظر نیرو و چه از نظر تمهیدات درمانی، کمک بیشتری برسانند، زیرا نیرو‌های درمانی واقعا خسته هستند.

خشنود در رابطه با دورکاری کارمندان گفت: این درخواست از قبل صورت گرفته که دورکاری انجام شود تا افراد پر خطر از محل کار خود دور باشند و ساعات اداری کاهش یابد که خوشبختانه با این درخواست موافقت شده و جزئیات آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار