کد خبر: 1010074
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
علیرضا منادی سفیدان با اشاره به رأی دادگاه امریکایی:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است امریکا در آستانه پایان تحریم‌های تسلیحاتی علیه کشورمان سعی دارد در تلاشی واهی، ایران را کشوری ناامن در منطقه جلوه دهد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علیرضا منادی سفیدان در گفتگو با خبرگزاری خانه‌ملت، علت صدور رأی غیرقانونی در دادگاهی امریکایی علیه ایران را قرار گرفتن در آستانه پایان تحریم‌های تسلیحاتی کشورمان دانست و گفت: امریکایی‌ها به دلایل واهی از برجام خارج شده و اکنون امکان حقوقی برای تمدید این تحریم‌ها را ندارند لذا تلاش می‌کنند از طرق دیگر مانند ناامن کننده خواندن اقدامات ایران، باعث تمدید تحریم‌ها شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: امروز امریکا تلاش دارد به هر طریقی شده افکار عمومی جهان را علیه ایران بشوراند و کشورمان را عنصر ناامن منطقه جلوه دهد تا تحریم‌های تسلیحاتی تمدید شود.

وی افزود: امریکایی‌ها با مستندات دروغین به دنبال متهم کردن ایران به اقدامات نظامی علیه کشور‌ها هستند که هیچ‌کدام مبنای واقعی ندارد. منادی سفیدان ادامه داد: ایالات‌متحده تا می‌تواند دست از شیطنت‌های خود بر نمی‌دارد تا زمانی که جمهوری اسلامی نیز مانند بسیاری از کشور‌های منطقه، تبدیل به نوکر آن‌ها شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است جمهوری اسلامی در حوزه حقوقی بین‌الملل به صورت فعال عمل کرده و علیه احکام غیرقانونی، به دادگاه‌های بین‌المللی طرح شکایت کند که مشابه آن را تاکنون داشته و توانسته‌ایم برخی از این احکام غیرقانونی را فسخ کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار