کد خبر: 1009795
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: شهرداری و مشاوران طرح‌های عمرانی آینده‌نگر باشند تا پروژه‌های اجرا شده، در آینده‌کارایی خود را از دست ندهند.

عبدالله‌ تقی‌پور  در جلسه کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه اگر اعتقادی به مهندسی ارزش داریم انتقادات و نکته‌سنجی‌ها را در راستای ارتقاء کیفی پروژه‌ها بدانیم.

وی با بیان اینکه اگر در اجرای پروژه‌ها دقت نشود، همانند پروژه میدان آذربایجان  با مشکل ترافیک پس از مسیرگشایی روبه‌ رو‌ خواهیم‌ شد، گفت: اگر در ایجاد شریان‌های ارتباطی نگاه فقط نقش شریان باشد با شکست روبه‌ رو می‌شویم که باید تاثیر شریان بر شریان‌های مجاور را نیز در نظر بگیریم تا همانند میدان آذربایجان طرح با شکست روبه‌ رو نشود.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشاوران در طرح‌های مطالعاتی خود شبیه‌سازی مناسبی با ظرفیت مورد نظر انجام دهند.

تقی‌پور با بیان اینکه مشاوران در طرح‌های مطالعاتی آینده‌نگر باشند، متذکر شد: وضعیت خیابان طبیعت در باغمیشه قابل قبول نیست و شهرداری منطقه باید اسناد را ارائه دهد تا مقصرین و دلیل تخریب راه جدیدالاحداث  مشخص شود.

تقی‌پور با اشاره به اینکه شورای شهر و کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک در انجام وظیفه نظارتی خود که همواره توجه به اجرای پروژه‌ها و نظارت جدی است، گفت: نمی‌خواهیم بلایی که در اتوبان پاسداران و خیابان طبیعت به سر پروژه‌ آمد در بزرگراه ولایت نیز تکرار شود.

وی با بیان اینکه لازم است هرچه سریع‌تر خیابان ۴۲ متری تعیین و تکلیف شود، یادآور شد: چندین سال‌ است که مردم در این منطقه دچار مشکل شده‌اند و طرح‌های ارائه شده اصلا قابل اجرا و قبول نیست.

لازم به ذکر است، در این جلسه نحوه مطالعه و اجرای پروژه بزرگراه ولایت، مشکلات تملک پروژه خیابان ۴۲ متری بررسی و به کمیته‌های کارشناسی برای مطالعه بیشتر ارجاع داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر