کد خبر: 1009369
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
عضو شورای شهر تبریز گفت: برخی از پاکبانان به دلیل عدم پرداخت حق بیمه با وجود کسر حق بیمه در محوطه شورای شهر تبریز تجمع کردند.

 علی آجودان‌زاده  در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به تجمع برخی از پاکبانان به دلیل عدم پرداخت حق بیمه با وجود کسر حق بیمه در محوطه شورای شهر اظهار داشت: با این شرایط اقتصادی کشور این‌کار درست نیست و لازم است شهرداری این موضوع را پیگیری و گزارش دهد.

محمدباقر بهشتی نیز در تذکر خود گفت: اهداف کمی برنامه پنج ساله شورا در حال بررسی است که اگر شورا اهداف کمی را تصویب کند، برنامه پنج ساله تکمیل خواهد شد.

وی، از اعضای شوای شهر خواست تا اهداف کمی برنامه پنج ساله را در کمیسیون‌های شورای شهر بررسی و نظرات خود را بیان کنند.

 اولویت‌های آسفالت در شهرداری مشخص شود

فریدون بابایی‌اقدم دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: چهار ماه است دسترسی فرودگاه تبریز از میدان آذربایجان به نصف راه مسدود شده و دلیل آن فعالیت معماری است که نباید این مقدار طول بکشد.

وی اضافه کرد: ایجاد خدمات تسهیل‌گری بازآفرینی و اجرای فاز دو میدان آذربایجان که بودجه‌های آنها در بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی شده، هنوز بلاتکلیف باقی مانده که باید در این خصوص توضیح داده شود.

بابایی‌اقدم تاکید کرد: اولویت‌های آسفالت در شهرداری مشخص شود، کمیسیون عمران از اولویت‌های آسفالت‌ریزی خبر ندارد که معاونت عمرانی اولویت‌ها را مشخص می‌کند. در اجرای آسفالت‌ها تعادل و توازن مناطق رعایت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر