کد خبر: 1009218
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
تسریع در عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، روند بازسازی این مناطق را از لحاظ فنی و کیفی مطلوب خواند و بر لزوم سرعت‌دهی بر کار بازسازی با توجه به محدودیت فصل کاری در شهرستان‌های میانه و سراب تاکید کرد.

جواد رحمتی  در بازدید از روستاهای زلزله‌زده بخش ترکمانچای شهرستان میانه دستورهای لازم برای تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده استان از جمله تامین ماشین‌آلات مورد نیاز برای جابه‌جایی به موقع مصالح و تامین برخی مصالح مانند سیمان را صادر کرد.

وی همچنین تعیین تکلیف وضعیت افرادی که زمین آنها بر اثر تعریض از بین رفته و یا زمینی برای ساخت و ساز ندارند را یکی از تکالیف مهم بنیاد مسکن خواند.

رحمتی، اجرای طرح‌های ضروری معابر۱۵ روستای زلزله‌زده را از اولویت‌های امور عمرانی بنیاد مسکن برشمرد و گفت: بانک‌ها نیز باید با تامین نیرو و حذف مراحل زائد اداری موجبات تسریع در روند بازسازی را فراهم کنند.

وی، بر لزوم تعیین تکلیف به موقع و قطعی اماکن دامی مورد نیاز در کنار اماکن مسکونی تاکید کرد و افزود: باید تمامی کارهای عمرانی مسکونی و دامی به موازات هم قبل از شروع محدودیت کاری به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن ترکمانچای و پل روگذر شهر میانه بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر