کد خبر: 1009099
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
محمد کاسبی
معمولا ساخت هر سریالی چند ماه طول می‌کشد و ما بازیگران وقتی نقشی پیشنهاد می‌شود حساسیت‌هایی داریم که چه کسی می‌خواهد نقش مقابلمان را بازی کند، با این حال وقتی نقش مقابل من سیروس گرجستانی بود خیلی خوشحال بودم و خیالم راحت بود، چون روحیات بسیار خوبی داشت. من و سیروس پنج سریال و سینمایی با هم داشته ایم و همین نشان دهنده این است که به روح و روان و نوع کار هم اشنایی داریم.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: محمد کاسبی که همبازی زنده یاد سیروس گرجستانی در چند فیلم و سریال بوده است درباره این همکاری به جام جم آنلاین بیان کرد: من با مرحوم گرجستانی سه سریال به نام‌های «خوش نشین ها»، «زن بابا» و «سه دونگ و سه دونگ» را داشتم و دو کار سینمایی داشتم که یکی «ماه روی سکو» بود.

وی با اشاره به همکاری چند ماهه در این آثار نمایشی اظهار کرد: معمولا ساخت هر سریالی چند ماه طول می‌کشد و ما بازیگران وقتی نقشی پیشنهاد می‌شود حساسیت‌هایی داریم که چه کسی می‌خواهد نقش مقابلمان را بازی کند، با این حال وقتی نقش مقابل من سیروس گرجستانی بود خیلی خوشحال بودم و خیالم راحت بود، چون روحیات بسیار خوبی داشت. من و سیروس پنج سریال و سینمایی با هم داشته ایم و همیننشان دهنده این است که به روح و روان و نوع کار هم اشنایی داریم.

این بازیگر همچنین به همکاری با یکی از سینمایی‌ها اشاره و عنوان کرد: «ماه روی سکو» فیلمی بود که ما نزدیک ۲۰ روز روی سکوی ابوذر وسط خلیج فارس با هم بودیم و بعد با هلی کوپتر ما را به جزیره خارک بردند که از آن زمان هم خاطرات بسیار خوبی با سیروس گرجستانی دارم.

کاسبی اضافه کرد: ما دوستی عمیقی داشتیم، سیروس انسان بسیار خوب و شریفی بود و خیلی خیلی روحیه حساسی داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: سیروس خیلی به فکر خانواده اش بود و دلشوره اینده فرزندانش را داشت همانطور که همه داریم. در فرهنگ ما ایرانی‌ها این وجود دارد که وقتی پدر و مادر به دوران پیری می‌رسند فرزندان از نظر اقتصادی از آن‌ها نگهداری می‌کنند، ولی الان برعکس شده است و ما باید تا لحظه مرگ نگران فرزندان باشیم و تا لحظه‌ای که زنده هستید مجبورید کار کنید.

بازیگر «زن بابا» با اشاره به سریال‌های کمدی سیروس گرجستانی یاداور شد: تقریبا اکثر بازیگران باسابقه‌ای که اکنون در سینما و تئاتر حضور دارند چه پیشکسوت‌ها و چه جوانان از تئاتر آمده اند. من هم تئاتر بوده ام. سیروس گرجستانی هم همینطور و در این سال‌های اخیر بیشتر در طنز دیده شد که دنیای خاص خود را دارد. به هر حال مردم به نشاط نیاز دارند و از غم گریزان هستند و این نیاز به نشاط باعث میشود خاطره کار‌های طنز همیشه در ذهن بماند. به ویژه اگر یک هنرمند کارش را درست انجام داده باشد و بازیگران به درستی انتخاب شده باشند مردم هر زمانی احساس افسردگی می‌کنند به سریال‌های طنز رجوع می‌کنند و تکرارشان را هم می‌بینند.

وی اضافه کرد: سریال جدی و ملودرام را بار دوم ببینید قصه مشخص شده است و جذابیتی ندارد، اما کار طنز باز هم لحظاتی است که دوست دارید بینید و خاطره بازیگرانی که در طنز حضور دارند به علت همین علاقه مردم بیشتر ماندگار است.

کاسبی که حدود سه سال است در سریالی به ایفای نقش نپرداخته است، گفت: اخرین کارم سریال ماه رمضانی سال ۹۶ «سر دلبران» بود. بعد از ان در قسمت اول «بچه مهندس» بازی کردم و دیگر کار نکردم یکی از دلایلش این است که سعی می‌کنم گزیده کار باشم و همین باعث می‌شود نزدیک ۶۰ تا ۷۰ درصد از سریال‌ها را کنار بگذارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار