کد خبر: 1009063
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
ضرورت تشکیل شبکه‌های تبلیغ مجازی در ایام حج
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حقیقت حج تعطیل بردار نیست، از این رو باید در قالب شبکه های اجتماعی مجازی علاوه بر پاسخگویی به شبهات، آثار و برکات فریضه حج برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در دیدار مدیران و کارگزاران مناسک حج در استان با تاکید بر تولید محتوای فاخر و راه اندازی شبکه بزرگ تبلیغی با موضوع حج در فضای مجازی اظهار داشت: شیوع بیماری همه گیر کرونا و به دنبال آن تعطیلی مناسک حج، ضرورت برنامه ریزی برای ارتقاء سطح بهداشت در سفرهای عمره و تمتع سال های آینده بیشتر کرده است.

امام جمعه تبریز فریضه حج را مجموعه ای از ارزش های اسلامی دانست و اضافه کرد: در این ایام کرونایی ظاهر حج تعطیل شده، اما حقیقت این فریضه تعطیل بردار نیست و باید با استفاده از فرصت پیش آمده برکات و فلسفه حج تبیین شود.

وی با تاکید بر بازگویی حج از زبان ائمه اطهار گفت:کارگزاران و مسئولان برگزاری مناسک حج می توانند با محتوایی فاخر یک شبکه تبلیغی فعال ایجاد کنند و حال و هوای فضای مجازی را در ایام حج ، توحیدی و ابراهیمی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه حج شناخت و معرفت انسان را بیشتر می‌کند، گفت: گناه زدایی از انسان، زمینه بهشتی شدن، بالا رفتن مراتب ایمان، ایجاد آرامش روحی، رشد فضائل اخلاقی، فاصله گرفتن از دنیا پرستی، تقویت ایمان به امامت و ولایت از برکات مناسک حج در وجود انسان و جامعه اسلامی است.

امام جمعه تبریز گفت: در حج انسان میتواند عاشق امام زمان (عج) شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه حج نمودار کوچکی از جامعه اسلامی برتر در دنیا است، خاطرنشان کرد: حج مظهر تمدن اسلامی، نمایش بزرگی و اخلاق و عامل وحدت بین مسلمان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر