کد خبر: 1008831
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
شهردار منطقه ۸ تبریز خبر داد:
شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز طرح پیرایش شهری و حذف زواید بصری این بار در پیاده راه تربیت خبر داد.

دکتر علی مدبر شهردار منطقه 8 ضمن اعلام خبر فوق گفت:طرح پیرایش شهری و حذف زواید بصری منطقه 8، توسط واحد زیباسازی منطقه در حال اجراست که در فاز نخست، در خیابان جمهوری اسلامی و خیابان شریعتی اجرایی شده و در فاز جدید از روز گذشته با صدور برگ های اخطاریه بین اصناف در پیاده راه تربیت  آغاز شد.
مدبر افزود: در قالب این طرح ، طی ماه جاری تا تمامی تابلوهای مشاغل موجود در حاشیه پیاده راه تربیت را پاکسازی و جمع آوری خواهیم نمود و عملیات  یکسان سازی و سنتی سازی تابلوهای مشاغل طی ماه های آتی با همکاری اصناف و کسبه این مسیر تاریخی اجرایی خواهد شد.
مدبر ضمن اعلام سیاستهای شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی هشت در مورد همخوانی تابلوهای مشاغل با بافت تاریخی فرهنگی منطقه اعلام نمود :طی این عملیات کلیه تابلوهای مشاغل بصورت یکدست و همگون با بافت تاریخی تربیت سنتی سازی خواهند شد که این اقدام منجر به هویت بخشی به بافت تاریخی تبریز عزیزمان خواهد شد.

وی استفاده از الگوها و طرح های معماری ایرانی اسلامی را یکی از نیازهای امروز شهر تبریز دانسته و افزود: شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز آماده هرگونه حمایت و مساعدت در خصوص سنّتی سازی تابلوهای مشاغل و مراکز خرید در  منطقه تاریخی فرهنگی تبریز میباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر