کد خبر: 1008516
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
صفارهرندی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوش‌بینی به آمریکایی‌ها کشور را هفت سال معطل کرد؛ اما هنوز عده‌ای برای رفع مشکلات داخلی به آمریکای درمانده در برخورد با کرونا دل بسته‌اند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدحسین صفارهرندی در آیینی که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در مسجد امام (ره)، سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دولت آمریکا در رفع مشکلات خود درمانده شده است؛ اما عده‌ای در داخل از کشور به فکر مذاکره با آمریکا هستند و با خوش‌بینی تمام تصور می‌کنند که اگر با آمریکا مذاکره کنند، تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: عده‌ای به‌طور دائمی می‌گفتند که ما می‌توانیم با دنیا گفتگو کنیم و زبان جهانیان را می‌فهمیم؛ اما اکنون که در سیاست‌های خود درمانده شده‌اند، به نیرو‌های جهادی روی آورده‌اند و نسخه‌های آن‌ها را مورداستفاده قرار می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به آن‌ها می‌گوییم که اگر این اقدامات را از همان روز‌های ابتدای کارتان و هفت سال گذشته مورد توجه قرار می‌دادید، امروز مشکلات متعددی که گریبانگیر کشور شده است، وجود نداشت و زمان را هم از دست نمی‌دادیم.

صفارهرندی با تأکید بر لزوم توجه به سیاست خارجی اظهار کرد: عده‌ای همواره می‌گفتند که گذشتگان، سیاست خارجی را نمی‌فهمند و زبان جهانیان را نمی‌دانند و ما باید به میدان بیاییم تا کار‌ها را سامان دهیم؛ اما اکنون خودشان به نسخه‌های قدیمی رسیده‌اند و مشخص نیست که چه کسی باید پاسخ معطلی هفت ساله کشور را بدهد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها در سخنان خود تأکید فرموده بودند که هزینه سازش به‌مراتب از مقاومت بیشتر است؛ اما عده‌ای به این امر توجه نکردند و با خوش‌بینی تمام، گفتگو با آمریکا را راه‌حل همه مشکلات موجود در داخل کشور می‌دانستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن‌ها امروز باید بدانند که اگر به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و دلسوزان کشور در همان روز‌های ابتدایی توجه می‌کردند، امروز درگیر مشکلات کنونی نبودیم.

صفارهرندی ادامه داد: امروز در حالی عده‌ای رفع مشکلات کشور را به تصمیم آمریکایی‌ها گره زده‌اند که توجه نمی‌کنند دولتمردان این کشور در رفع مشکلات کنونی خود از جمله درگیری با ویروس کرونا درمانده شده‌اند و نمی‌دانند باید چه اقدامی انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز در حالی از حقوق بشر سخن می‌گویند که مواضع متناقض آن‌ها در مقابل حقوق بشر همواره پیش چشم جهانیان قرار داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن‌ها مقابل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و در عین حال، در کشور خود نیز در درمان سیاه‌پوستان و افراد مسن که درگیر ویروس کرونا شده‌اند، اولویت را جای دیگری قرار می‌دهند.

صفارهرندی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در عین حال که به‌طور خیلی واضح در پیش چشم جهانیان، حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند؛ اما برای دیگر کشور‌ها از جمله ایران اسلامی نسخه عدم رعایت حقوق بشر می‌پیچند و این سیاست‌های متناقض امروز پیش چشم جهانیان قرار دارد.

وی بیان کرد: داعش که ساخته و پرداخته خود آمریکایی‌ها بود، از سوی آن‌ها حمایت می‌شد تا در حق مردم مسلمان منطقه جنایت‌های فراوانی را ترتیب دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها در شرایطی از حقوق بشر سخن می‌گویند که خود یکی از بزرگ‌ترین نیرو‌های تروریست منطقه را پرورش داده‌اند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
1
حالا به جین خوشبین باشید. خصوصا قرارداد 25 ساله ای که معلوم نیست محتوای ان جیست و ظریف را فرستادند ان را امضا کرده
eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
1
وقتی ملت برای دل خودش بره رای بده حقش از این بدتره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار